Adviseur Tijdelijke Verkeersmaatregelen (36 uur)
Wat ga je bij ons doen?
Je handelt alle verzoeken tot wegafsluiting af voor werkzaamheden van derden en van de gemeente en andere overheidsorganen met raakvlakken in onze gemeente (Provincie en Rijkswaterstaat). Daarnaast beoordeel je aanvragen voor afsluitingen op basis van richtlijnen en kennis (intensiteit van de weg) en gevoel en verwerkt dit in het systeem (MELVIN). Je stemt hierover af met andere disciplines (intern met projectleiders en het wijkteam en extern met Rijkswaterstaat en provincie) en maakt afspraken over het vervolg. Daarnaast:
- Behandel je aanvragen voor exceptioneel transport (toetsen, beoordelen, adviseren).
- Behandel je aanvragen voor werkterreinen in de openbare ruimte (bijv. bij een verbouwing van een inwoner).
- Beheer en bewaak je het contract voor tijdelijke verkeersmaatregelen, voor borden etc.
- Behandel je verzoeken van de provincie voor aanpassingen van bushaltes.
- Verleen je vergunningen (bijvoorbeeld voor werkterrein, wegafsluitingen, exceptioneel transport, transport over C-wegen etc.).
- Stel je eventueel voorwaarden op en informeert daar waar nodig de toezichthouder.
- Ondersteun je collega’s van verkeer bij het afhandelen van diverse vraagstukken op verkeersgebied.
Wat vragen we van je?
Jij bent iemand die vanuit een hoeveelheid aan informatie en regels snel overzicht weet te creëren. Je overziet hierbij het hele speelveld en weet op het juiste moment de noodzakelijke acties uit te zetten. Je kunt snel schakelen, bent bestand tegen druk en weet om te gaan met conflicterende belangen bij tijdelijke verkeersmaatregelen. Je kunt hierbij goed de hoofdzaken van bijzaken scheiden. Daarnaast heb je gevoel voor ambtelijk en bestuurlijke verhoudingen. Verder vinden wij het belangrijk dat jij beschikt over:
- Een Hbo werk- en denkniveau
- Kennis hebt van MELVIN
Wat wij jou bieden?
- Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bieden we je een marktconform salaris aan van maximaal € 4.537,- (indicatief schaal 9) bij een werkweek van 36 uur.
- Een individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%.
- Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst van een jaar dat bij wederzijdse tevredenheid kan worden omgezet naar een vast dienstverband;
- Een organisatie waarbij besluitvorming niet via een bureaucratisch proces gaat maar pragmatisch en laag in de organisatie wordt vormgegeven;
- Je komt in aanraking met alle processen binnen een gemeente dus de kans om ook breed je kennis verder te verbreden op de inhoud;
- Je bepaalt jouw eigen werktijden en we hebben de mogelijkheid tot thuiswerken. Je krijgt hiervoor natuurlijk een laptop en een smartphone.
Wie zijn wij?
Wij zijn een gemeente waar we het net even iets anders doen! Bij de gemeente Bodegraven-Reeuwijk werken we samen-organiserend aan de opgaven zoals die vanuit de samenleving naar ons toe komen. Wij hechten waarde aan persoonlijke dienstverlening, dienstverlening waar de burger centraal staat. We maken het makkelijker voor de inwoner. Waarbij we het belangrijk vinden dat onze inwoners zich welkom, betrokken en goed gefaciliteerd voelen.
Wil jij meer weten over onze organisatie en ben jij benieuwd hoe collega’s het werken bij onze gemeente ervaren? Lees het op onze website!
Belangstelling?
Herken je jezelf in bovenstaand profiel, stuur dan je CV en motivatiebrief via deze link. Reageren kan tot donderdag 14 september. Voor vragen over de inhoud van de vacature, kun je contact opnemen met Martijn Haasbeek, strategisch adviseur of Pieter Both van team verkeer en wegen en over de procedure met Leo Booms (adviseur Organisatie & Ontwikkeling) via (0172) 52 25 22.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld