Frontoffice medewerkers (32-36 uur)

Het ene moment help je inwoners bij hun paspoortaanvraag of verhuisaangifte, het andere moment beantwoord je telefonische vragen over wegafsluitingen en evenementenvergunningen. Om de volgende ochtend gasten aan de balie te ontvangen en ’s middags mail en social media berichten te verwerken.

Ben jij én goed in allround dienstverlening én heb je ervaring met de frontoffice Burgerzaken? Ben je nieuwsgierig naar mensen en hoe het beter kan? Kun je goed samenwerken? Dan horen we graag van je!

Wij zoeken 4 Frontoffice medewerkers (32 tot 36 uur per week)

Wat ga je doen?

Bij team Publiekszaken staat excellente dienstverlening aan onze inwoners voorop. Dit team bestaat uit Frontoffice en Backoffice medewerkers.

Veelzijdig, dynamisch én waardevol: dat is werken als medewerker Frontoffice Publiekszaken. In deze functie combineer je allround klantcontact met de frontoffice Burgerzaken. Uitstekende dienstverlening is daarin het kloppend hart. Je bent voor onze inwoners het gezicht en de stem van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk.

In het klantcontactcentrum zorg je ervoor dat inwoners zich gehoord en gezien voelen en goed worden geïnformeerd. Dat doe je aan de telefoon, bij de receptie en via mail en webcare. Je krijgt 1001 vragen die je grotendeels zelf beantwoord. Hier horen ook administratieve handelingen bij.

Tegelijk ben je verantwoordelijk voor een correcte aanvraag en uitgifte van alle Frontoffice-producten aan de balie Burgerzaken. Van rijbewijzen tot uittreksels en vreemdelingenpaspoort en internationaal attestatie de vitae, jij handelt deze aanvragen en verstrekkingen accuraat af.

Wat breng je mee?

Wij zoeken een collega met deze competenties:

  • Nieuwsgierig: de inwoner merkt dat jij het beste met hem voorhebt; je luistert goed en je vraagt door; je komt ongevraagd met concrete verbeterideeën die je ook zelf wil uitproberen.
  • Zorgvuldig: je weet precies welke handelingen je moet uitvoeren bij het aanvragen en uitreiken als je bij de Frontoffice Burgerzaken zit; als je iets niet zeker weet, dan check je dit bij je collega of je gaat zelf op onderzoek uit.
  • Empathisch: dankzij jouw gesprekstechnieken voelen inwoners zich gehoord en gezien, ook als je ‘nee’ moet verkopen; je wil voor de inwoners en voor je collega’s een stapje extra doen.
  • Flexibel: als iets anders loopt, dan bedenk jij hoe het wél kan; je krijgt energie van veranderingen, of dat nu is in het rooster, in onze werkwijze en in de werkplek; af en toe terugkomen voor een werkoverleg op je vrije dag of extra werken bij ziekte is geen probleem.
  • Samenwerken: als team ergens voor gaan met ieders talenten, daar word je blij van; je weet wat je eigen kwaliteiten en valkuilen zijn en je kunt constructieve feedback geven en ontvangen.
  • Je kunt regelmatig op maandagavond werken (17.30 tot 20.30u) = harde eis.
  • Werkervaring bij Burgerzaken en certificaten van de NVVB diplomalijn NLQF-4 Basis Burgerzaken = een pré.

Wat bieden we?

  • Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bieden we je een marktconform salaris aan van maximaal €56.288,25,- bruto per jaar op fulltime basis (36 uur per week) en inclusief 17,05% Individueel Keuze Budget (IKB). In het IKB zit onder andere het vakantiegeld, de eindejaarsuitkering en het bovenwettelijk verlof verwerkt. Deze functie zit momenteel in een waarderingstraject;
  • In eerste instantie krijg je een arbeidsovereenkomst van een jaar die daarna bij wederzijdse tevredenheid omgezet kan worden naar een vast dienstverband.
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%. In het IKB zit onder andere het vakantiegeld, de eindejaarsuitkering en het bovenwettelijk verlof verwerkt.
  • Wij kennen een aantrekkelijke pensioensregeling bij het ABP; 
  • Na je inwerkperiode is er de mogelijkheid om af en toe vanuit huis te werken, als dit past in het rooster.
  • Een gezellig, collegiaal team, met veel passie voor dienstverlening.

Wie zijn wij?

Een gemeente waar een hoogwaardige dienstverlening richting onze inwoners, ondernemers en bezoekers, hoog in het vaandel staat. Onze medewerkers nemen verantwoordelijkheid, pakken eigenaarschap en ondernemen actie. Onze toegevoegde waarde vertaalt zich in zowel werken mét als vóór de inwoners om samen tot de beste resultaten te komen. Wij betrekken onze inwoners actief bij onze plannen en geven ruimte aan hen om zelf initiatieven te nemen. Wij werken met ruim 240 toegewijde collega’s in drie domeinen integraal samen aan diverse opgaves en thema’s zoals die vanuit de samenleving op ons af komen. Deze manier van werken maakt ons als organisatie flexibel en wendbaar. Dit maakt dat wij kunnen blijven inspelen op de blijvend veranderende omgeving. Wij zijn trots op onze collega’s en helpen hen bij hun persoonlijke groei. Wij kennen voldoende doorgroeimogelijkheden en bieden een prettige werkomgeving.

Belangstelling?

Herken jij je in dit profiel en de gevraagde competenties? Reageer dan uiterlijk 6 oktober met een korte brief waarin je vertelt over welke competenties je beschikt en waar dat uit blijkt. Stuur ook je CV meeexterne-link-icoon

De procedure is als volgt:

  • Ronde 1) Brief- en CV-selectie op basis van competenties;
  • Ronde 2) Talentenscan;
  • Ronde 3) Eerste gesprek met medewerkers Frontoffice en teamleider (in de week van 14 oktober);
  • Ronde 4) Tweede gesprek met andere medewerkers Frontoffice en teamleider (in de week van 21 oktober);
  • Ronde 5) Arbeidsvoorwaardengesprek.

Voor vragen over de vacature, kun je contact opnemen met Judith van Klink (Teamleider Publiekszaken) en over de procedure met Rekha Bechan-Ramdat (HR adviseur). Beiden zijn bereikbaar via telefoonnummer 0172-522522.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld