Gemeentewerf en wagenparkbeheerder (20 uur)

Wil je als gemeentewerf en wagenparkbeheerder aan de slag in een leuk team binnen een prachtige gemeente? Lees dan verder, dit is jouw vacature!  

Wat ga je doen?

Gemeentewerf:

  • Ontvangst goederen
  • Bestellen van goederen voor algemeen gebruik
  • Opruimen van het terrein/aanspreken van collega’s (controle op veiligheid)
  • Zorg dragen voor de technische staat van het gebouw (sleutels/water/elektra/verwarming/deuren/etc)
  • Zorg dragen voor de technische staat terrein (hekwerk/goten/etc)
  • Contactpersoon gebouwen en terrein. 

Wagenpark en materieelbeheer:

  • Beheren van voertuigen en materieel
  • Inplannen van onderhoudsbeurten
  • Schadeafhandeling voertuigen en materieel
  • Contact onderhouden met de gebruikers
  • Verduurzamen van voertuigen en materieel
  • Inkopen van voertuigen en materieel
  • Beheren en bewaken van budgetten

Wat breng je mee? 

Jouw enthousiasme en energie weet jij over te brengen op anderen. Een beetje pit, daar houden wij wel van! Jij draait binnen het team openbare ruimte nergens je hand voor om, een echte doorpakker. Jij kijkt verder dan alleen jouw eigen werk en je wilt jouw kennis en vaardigheden ook inzetten bij het optimaliseren van onze afdeling. Je bent je bewust van ontwikkelingen binnen wet- en regelgeving en neemt je collega’s hierin mee. Daarnaast heb je ook een mbo werk- en denk niveau.

Wat bieden we? 

  • Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bieden we je een marktconform salaris aan van maximaal € 4.244,- bruto per maand (indicatief schaal 8) bij een werkweek van 36 uur; 
  • Een individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%. In je IKB zit onder andere het vakantiegeld, eindejaarsuitkering; 
  • De gemeente Bodegraven-Reeuwijk kent een goede reiskostenvergoeding; 
  • Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst van een jaar dat bij wederzijdse tevredenheid kan worden omgezet naar een vast dienstverband; 
  • Een omgeving waarin de mogelijkheid bestaat om sterk te innoveren en collega’s hiervoor open staan, maar wel graag aan de hand worden genomen door iemand die een richting kan schetsen; 
  • Je komt in aanraking met alle processen binnen een gemeente dus de kans om ook je kennis verder te verbreden op de inhoud; 
  • Een compact openbare ruimte-team met professionals met brede ervaring;.

Wie zijn wij?  

Een gemeente waar een hoogwaardige dienstverlening richting onze inwoners, ondernemers en bezoekers, hoog in het vaandel staat. Onze medewerkers nemen verantwoordelijkheid, pakken eigenaarschap en ondernemen actie. Onze toegevoegde waarde vertaalt zich in zowel werken mét als vóór de inwoners om samen tot de beste resultaten te komen. Wij betrekken onze inwoners actief bij onze plannen en geven ruimte aan hen om zelf initiatieven te nemen. Wij werken met ruim 240 toegewijde collega’s in vier domeinen integraal samen aan diverse opgaves en thema’s zoals die vanuit de samenleving op ons af komen. Deze samenorganiserende manier van werken maakt ons als organisatie flexibel en wendbaar. Dit maakt dat wij kunnen blijven inspelen op de blijvend veranderende omgeving. Wij zijn trots op onze collega’s en helpen hen bij hun persoonlijke groei. Wij kennen voldoende doorgroeimogelijkheden en bieden een prettige werkomgeving. 

Belangstelling? 

Herken je jezelf in bovenstaand profiel, stuur dan je CV en motivatiebrief via de link.externe-link-icoon  Voor vragen over de vacature, kun je via telefoonnummer 0172 – 522522 contact opnemen met Gerard van Baaren (team openbare ruimte) en over de procedure met Fleur Frijling (HR adviseur).  

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.