Administratief Medewerker Schulddienstverlening (24 uur)

Wil jij écht van betekenis zijn voor mensen die te maken hebben met financiële zorgen? Ben je administratief sterk, klantgericht én maatschappelijk betrokken? Dan ben jij misschien wel de versterking die wij zoeken voor Boris!

Administratief Medewerker Schulddienstverlening (24 uur)

Onze gemeente biedt een dynamische en uitdagende werkomgeving waarin je de kans krijgt om je vaardigheden en talenten te benutten. We streven ernaar een inclusieve en diverse werkomgeving te creëren waarin alle stemmen worden gehoord en gewaardeerd. We werken outreachend en zo dicht mogelijk bij onze inwoners.

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker schulddienstverlening ben jij een onmisbare schakel binnen Boris van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk. Samen met bevlogen collega’s zet jij je in voor inwoners met financiële problemen. Jij zorgt ervoor dat de administratieve processen soepel verlopen, zodat onze consulenten zich volledig kunnen richten op de ondersteuning van cliënten.

Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten: je luistert, informeert en denkt mee. Door jouw inzet dragen we samen bij aan passende en tijdige hulp voor onze inwoners.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Verwerken van inkomende en uitgaande post;
  • Beantwoorden van e-mails en vragen van inwoners;
  • Contact leggen met inwoners in het kader van vroegsignalering, via brief, e-mail of telefonisch;
  • Registreren van aanvragen en inplannen van afspraken bij de juiste consulent;
  • Controleren en bijhouden van cliëntdossiers op volledigheid en actualiteit;
  • Verwerken van gegevens in het systeem Stratech (ervaring hiermee is een pré).

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over empathisch vermogen en een klantgerichte houding;
  • Je communiceert duidelijk en professioneel, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je werkt nauwkeurig, bent analytisch en kunt goed prioriteren;
  • Je schakelt makkelijk tussen verschillende werkzaamheden en werkt graag samen;
  • Je bent je bewust van culturele verschillen en speelt daar respectvol op in;
  • Je hebt minimaal een afgeronde Mbo-opleiding, bij voorkeur aangevuld met relevante werkervaring in schuldhulpverlening of maatschappelijke ondersteuning.

Wat bieden wij jou?

  • Wij bieden jou een uitdagende en afwisselende baan waar veel ruimte is voor eigen inbreng, die we dan uiteraard ook van jou verwachten;
  • Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst van een jaar dat bij wederzijdse tevredenheid kan worden omgezet naar een vast dienstverband;
  • Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bieden we je een bruto maandsalaris aan van maximaal          € 3.908,- (schaal 7) bij een werkweek van 36 uur;
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%. In je IKB zit onder andere het vakantiegeld en eindejaarsuitkering verwerkt; 
  • Wij kennen een aantrekkelijke pensioenregeling bij het ABP. 

Waar is de gemeente mee bezig? 

Voor de toekomst van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk zetten we in op behouden en versterken van onze eigen identiteit: een knooppunt in het Groene Hart. Daarom werken we met 265 trotse medewerkers, naast de dagelijkse werkzaamheden, aan drie samenhangende ambities: gezonde dorpen, een duurzaam landschap en een sterke samenleving. Deze manier van werken maakt ons als organisatie flexibel en wendbaar. Dit maakt dat wij kunnen blijven inspelen op de blijvend veranderende omgeving. Wij kennen voldoende doorgroeimogelijkheden en bieden een prettige werkomgeving. 

Belangstelling?

Herken je jezelf in bovenstaand profiel, stuur dan je CV en motivatiebrief via de link.externe-link-icoon Voor vragen over de vacature en procedure, kun je via telefoonnummer 0172-522522 contact opnemen Jacqueline Mooiman (Teamleider Sociaal Domein) Voor al onze nieuwe collega’s vragen wij, na een succesvolle sollicitatieprocedure, een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.