Adviseur BOA-Handhaving 36 uur
Ben jij op zoek naar een uitdagende en afwisselende rol waarin je een belangrijke bijdrage levert aan veiligheid en crisisbeheersing binnen de organisatie en daarbuiten? Reageer dan snel!
Adviseur BOA-Handhaving 36 uur
Wat ga je doen?
Als Adviseur Boa-handhaving speel je een belangrijke rol bij het coördineren van een aantal taken voor onze 4 buitengewoon opsporingsambtenaren (Boa’s). In deze veelzijdige functie voer je juridische handhavingsacties uit die het gevolg zijn van het toezicht door de Boa’s, ontwikkel en verbeter je werkprocessen en coördineer je een deel van de boa-taken. Hiernaast behoren de volgende taken tot jouw werkzaamheden:
- Vertalen van het Handhavingsuitvoeringsprogramma (HUP) naar operationele inzet boa’s: plannen en verdelen van werkzaamheden binnen het team en waar nodig prioriteren van meldingen;
- Adviseren over en implementeren van het HUP;
- Opstellen van evaluaties en verslagen voor management en bestuur (P&C cyclus);
- Boa akten/bevoegdheden aanvragen en bewaken;
- Behandelen van complexere (handhavings-)zaken;
- Signaleren van trends en ontwikkelingen op het gebied van handhaving en openbare orde;
- Werkprocessen boa’s opstellen, implementeren en de kwaliteit van de uitvoering daarvan bewaken;
- Aanspreekpunt, coördinatie en implementatie dataveiligheid/gegevensuitwisseling.
Naast je dossiers en taken werk je nauw samen met collega’s als sparringpartner en ondersteun je bij beleidsthema’s zoals het jaarplan veiligheid. Je levert een bijdrage aan evenementenevaluaties en verzorg je bredere voorlichtingscampagnes over thema's waar de boa's op handhaven.
Wat breng je mee?
Wij zoeken een gedreven en enthousiaste professional die:
- Aantoonbare affiniteit heeft met veiligheid en handhaving;
- Een opleiding in de richting van Sociaal-Juridische Dienstverlening, (Integrale) Veiligheidskunde of een andere relevante opleiding heeft afgerond;
- Een proactieve en oplossingsgerichte houding heeft met hart voor veiligheid;
- Goed kan samenwerken en communiceren met verschillende teams en partners;
- Bereid is om te leren en zich continu te ontwikkelen.
Wat bieden wij jou?
- Wij bieden jou een uitdagende en afwisselende baan waar veel ruimte is voor eigen inbreng, die we dan uiteraard ook van jou verwachten;
- Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst van een jaar dat bij wederzijdse tevredenheid kan worden omgezet naar een vast dienstverband;
- Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bieden we je een bruto maandsalaris aan van maximaal € 4.811,-- (schaal 9) bij een werkweek van 36 uur;
- Een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%. In je IKB zit onder andere het vakantiegeld en eindejaarsuitkering verwerkt;
- Wij kennen een aantrekkelijke pensioenregeling bij het ABP.
Waar is de gemeente mee bezig?
Voor de toekomst van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk zetten we in op behouden en versterken van onze eigen identiteit: een knooppunt in het Groene Hart. Daarom werken we met 265 trotse medewerkers, naast de dagelijkse werkzaamheden, aan drie samenhangende ambities: gezonde dorpen, een duurzaam landschap en een sterke samenleving. Deze manier van werken maakt ons als organisatie flexibel en wendbaar. Dit maakt dat wij kunnen blijven inspelen op de blijvend veranderende omgeving. Wij kennen voldoende doorgroeimogelijkheden en bieden een prettige werkomgeving.
Belangstelling?
Herken je jezelf in bovenstaand profiel, stuur dan je CV en motivatiebrief via de link. Voor vragen over de vacature, kun je via telefoonnummer 0172-522522 contact opnemen met Leo Mes (Teamleider Veiligheid, Toezicht, Handhaving) en over de procedure met Rekha Ramdat (HR adviseur).
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.