Evenementenkalender
Organiseert u in 2026 opnieuw een evenement? Meld dit dan voor uiterlijk 13 oktober via onderstaand formulier.
Let op: het aanmelden voor de evenementenkalender is verplicht voor A, B en C evenementen die vergunningsplichtig zijn. Heeft u in 2025 een niet vergunningsplichtige activiteit georganiseerd, dan bent u niet verplicht om uw evenement voor 2026 aan te melden voor de evenementenkalender, aanmelden mag uiteraard wel. De melding voor de niet vergunningsplichtige activiteit zelf is wel verplicht. Deze kunt uiterlijk 10 werkdagen voorafgaand aan het evenement indienen.
Wat gebeurt er na uw aanmelding?
De gemeente beoordeelt samen met de hulpdiensten uw evenement. Vervolgens ontvangt u een mail met de mededeling of er voor uw evenement een evenementenvergunning benodigd is of dat uw aanvraag kan worden afgedaan met een melding. Daarnaast ontvangt u de datum waarop u uw vergunning uiterlijk aan moet vragen en waar u op moet letten.
In geval van bijzonderheden wordt u gebeld.
U kunt hierbij denken aan werkzaamheden op de evenementenlocatie of onvoldoende inzet van hulpdiensten wanneer er op regionaal niveau meerdere grootschalige evenementen samenvallen. Het (tijdig) aanmelden van uw evenement is dus van groot belang.
Vragen?
Mocht u vragen hebben over bovenstaande mail, kunt u contact opnemen met mevrouw P. Filippo-Revet of mevrouw P.Q. Lebbink via telefoonnummer 0172 – 522 522 of via info@bodegraven-reeuwijk.nl