Facilitair medewerker (36 uur)

Ben jij accuraat, zelfstandig, kun je goed plannen en organiseren en houd je graag je omgeving schoon en netjes? Dan ben jij degene die wij zoeken! 

Facilitair medewerker  (36  uur)

Als facilitair medewerker ben jij een onmisbare schakel binnen onze gemeentelijke organisatie. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, van vergaderruimtes die tot in de puntjes zijn voorbereid tot het ondersteunen van officiële bijeenkomsten zoals huwelijken en raadsvergaderingen. Jij draagt bij aan een gastvrije en goed georganiseerde omgeving voor collega’s, bestuurders en bezoekers. Daarnaast treed je op als gastheer of -vrouw en ben jij vaak het eerste aanspreekpunt voor bezoekers; jouw vriendelijke en professionele houding zorgt voor een warm welkom.

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het gebruiksklaar maken van vergaderruimtes. Je verzorgt de catering, richt de ruimte in en zorgt voor het klaarzetten en installeren van audiovisuele en ICT-apparatuur. Daarnaast faciliteer en assisteer je bij officiële bijeenkomsten, zoals recepties, huwelijken en raads- of commissievergaderingen.

Je beheert en verstrekt standaard kantoor- en cateringartikelen en bent verantwoordelijk voor het onderhoud en de verzorging van de koffie- en theefaciliteiten binnen het gebouw. Ook voer je kleine onderhouds-, reparatie- en schoonmaakwerkzaamheden uit, bijvoorbeeld aan vaatwassers, wasmachines en koffiemachines. Je signaleert tijdig eventuele gebreken en registreert meldingen in het systeem.

Verder voer je vlaginstructies uit bij speciale gelegenheden, verzorg je het frankeren en registreren van uitgaande post, en verricht je lichte administratieve werkzaamheden.

Wat breng jij mee?

  • Je bent representatief, hebt een verzorgd voorkomen en beschikt over goede mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt oog voor detail, met name op het gebied van netheid en verzorging (ervaring in de horeca is een pré);
  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden en houdt overzicht.
  • Je denkt mee en pakt zaken proactief aan;
  • Je kunt goed omgaan met ad-hoc verzoeken en onverwachte situaties;
  • Je bent zowel zelfstandig als een echte teamspeler en houdt je collega’s goed op de hoogte;
  • Je hebt basiskennis van IT (Word & Outlook);
  • Je bent flexibel inzetbaar volgens een rooster, ook in de avonduren. Af en toe vragen we je beschikbaar te zijn op een zaterdag, bijvoorbeeld voor een huwelijk of het hijsen van de vlag. Het gaat hierbij om korte diensten van een paar uur en dit gebeurt altijd in overleg;
  • Je bent fysiek in staat om werkzaamheden uit te voeren die regelmatig lopen, staan en licht tilwerk vereisen.

Wat wij jou bieden?

  • Een afwisselende en maatschappelijke functie binnen een betrokken team;
  • Een prettige werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief;
  • Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bieden we je een bruto maandsalaris aan van maximaal € 3.436,- (schaal 5) bij een werkweek van 36 uur;
  • Het betreft een arbeidsovereenkomst van een jaar dat bij wederzijdse tevredenheid kan worden omgezet naar een vast dienstverband;
  • Een individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%. In je IKB zit onder andere het vakantiegeld, eindejaarsuitkering en bovenwettelijk verlof verwerkt;
  • Wij kennen een aantrekkelijke pensioenregeling bij het ABP;
  • Om te werken aan jouw ontwikkeling, stimuleren wij het volgen van trainingen en opleidingen.

Waar is de gemeente mee bezig?

Voor de toekomst van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk zetten we in op behouden en versterken van onze eigen identiteit: een knooppunt in het Groene Hart. Daarom werken we met 265 trotse medewerkers, naast de dagelijkse werkzaamheden, aan drie samenhangende ambities: gezonde dorpen, een duurzaam landschap en een sterke samenleving. Deze manier van werken maakt ons als organisatie flexibel en wendbaar. Dit maakt dat wij kunnen blijven inspelen op de blijvend veranderende omgeving. Wij kennen voldoende doorgroeimogelijkheden en bieden een prettige werkomgeving.

Belangstelling?

Herken je jezelf in bovenstaand profiel, stuur dan je cv en motivatiebrief via de link.externe-link-icoon Voor vragen over de vacature, kun je via telefoonnummer 0172-522522 contact opnemen met Sarah Schroot (Adviseur Facilitaire zaken) en over de procedure met Ilja Heersink (HR adviseur).

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.