Klacht
Bent u niet tevreden over hoe de gemeente u heeft behandeld? Bijvoorbeeld omdat u geen antwoord hebt gekregen op een brief of e-mail? Of omdat een medewerker of bestuurder onbeleefd is geweest? Heeft u opmerkingen over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen.
Klacht indienen
Bent u niet tevreden over hoe de gemeente u heeft behandeld? Dan kunt u een klacht indienen.
- U moet uw klacht in het Nederlands schrijven
- Uw klacht mag niet anoniem zijn
- Uw klacht mag niet discriminerend zijn
U kunt uw klacht ook telefonisch doorgeven aan de gemeente, u kunt hiervoor bellen naar (0172) 522 522.
Wilt u uw klacht indienen per post? Schrijf de gemeente een brief met uw klacht. Vermeld daarin in ieder geval het volgende:
- Uw naam en adres
- Waarover u een klacht indient
- Uw handtekening
Stuur uw brief naar:
Gemeente Bodegraven- Reeuwijk
College van burgemeester en wethouders
Postbus 401
2410 AK Bodegraven
Niet eens met besluit over uw klacht
Bent u het niet eens met de manier waarop uw klacht is behandeld? Dan kunt u terecht bij de Nationale Ombudsman.