Locatiemanager Evertshuis (36 uur)
Ben jij een verbinder met een hart voor cultuur, gastvrijheid en maatschappelijke impact? Hou je van een uitdaging? Dan zoeken we jou. Want wij zijn op zoek naar een locatiemanager voor Het Evertshuis – hét culturele hart van Bodegraven-Reeuwijk en het dorpshuis van de kern Bodegraven.
Locatiemanager Evertshuis (36 uur)
Wat ga je doen?
Jij bent als locatiemanager verantwoordelijk voor alle praktische zaken in het Evertshuis. Het Evertshuis is het dorps- en cultuurhuis van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk. In dit gebouw zijn veel belangrijke functies van onze gemeenschappen ondergebracht.
Op dit moment staat het Evertshuis als dorps- en cultuurhuis onder grote druk. Samen met alle gebruikers en betrokken inwoners sta jij dan ook voor de grote uitdaging om het Evertshuis overeind te houden en wederom tot een succes te maken voor de gemeente.
Als locatiemanager ben je onder andere verantwoordelijk voor de volgende taken:
- De organisatie van het openen en sluiten van het gebouw, inclusief aanwezigheid van de bedrijfshulpverlening (BHV);
- De inroostering van personeel en vrijwilligers;
- De begeleiding van evenementen;
- De wekelijkse afstemming rond de activiteiten in het gebouw;
- Het beheren van het zaalreserveringssysteem en de daaraan gekoppelde facturatie;
- Het klaarzetten en opruimen van ruimtes;
- De coördinatie van de schoonmaak;
- Het klein onderhoud;
- Het opvolgen van alarmmeldingen;
- etc.
Maar boven alles ben je als locatiemanager een persoonlijkheid, die iedereen in het Evertshuis weet te verbinden. Als je dat - naast bovengenoemde - ook kunt bewerkstelligen dan zoekt de gemeente jou.
Wat breng je mee?
Je hebt een dienstverlenende instelling en bent gedreven en ondernemend. Je bent communicatief vaardig in woord en schrift en je hebt een pragmatische manier van werken. Je wacht niet af maar zet zelf altijd de eerste stap. Je denkt in kansen en mogelijkheden en bent flexibel. Het Evertshuis staat voor verschillende uitdagingen en jij gaat die niet uit de weg. Hierbij ben je je goed bewust van de positie van alle gebruikers én de gemeente. Je voelt je thuis in een informele organisatie zonder direct leidinggevende en werkt zelfstandig. Je bent omgevingsbewust, hebt inlevingsvermogen en een goed gevoel voor verhoudingen. Daarnaast beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 6 jaar ervaring in een soortgelijke functie (het liefst ook ervaring in een accommodatie met een theater);
- Ruime ervaring in het optreden in overlegsituaties en het daarin toelichten en verdedigen van standpunten en het doen van voorstellen;
- Onmiskenbare ondernemerskwaliteiten;
- Organiserend vermogen met oog voor mensen én resultaat;
- Affiniteit met cultuur, horeca, evenementen en dorpsleven;
- Ervaring met bedrijfsvoering en samenwerking in een dynamische omgeving.
Wat bieden we jou?
- Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bieden we je een salaris aan van maximaal € 5.419,- (indicatief schaal 10) bij een werkweek van 36 uur;
- Een aanstelling voor 12 maanden. Wat er daarna zal gebeuren, is op dit moment nog niet bekend, aangezien we samen met onze inwoners gaan bepalen hoe het Evertshuis verder vorm zal krijgen;
- Een individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%. In je IKB zit onder andere het vakantiegeld en eindejaarsuitkering verwerkt;
- Wij kennen een aantrekkelijke pensioenregeling bij het ABP;
- Een organisatie waarin je vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt, die van jou verwacht dat je flexibel bent en initiatief neemt en waarin je schouder aan schouder samenwerkt met bestuurders en collega’s;
- Een sleutelrol in een organisatie in transitie;
- Een plek in een leuk team;
- Een werkplek op een unieke plek waar cultuur en gemeenschap samenkomen.
Waar is de gemeente mee bezig?
Voor de toekomst van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk zetten we in op behouden en versterken van onze eigen identiteit: een knooppunt in het Groene Hart. Daarom werken we met 265 trotse medewerkers, naast de dagelijkse werkzaamheden, aan drie samenhangende ambities: gezonde dorpen, een duurzaam landschap en een sterke samenleving. Deze manier van werken maakt ons als organisatie flexibel en wendbaar. Dit maakt dat wij kunnen blijven inspelen op de blijvend veranderende omgeving. Wij kennen voldoende doorgroeimogelijkheden en bieden een prettige werkomgeving.
Belangstelling?
Herken je jezelf in bovenstaand profiel, stuur dan je CV en motivatiebrief. Voor vragen over de vacature, kun je via telefoonnummer 0172-522522 contact opnemen met Anton van den Beukel of Sarah Schroot en over de procedure met Ilja Heersink, HR-adviseur.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld