Tevredenheidsonderzoek

Hoe tevreden bent u over de dienstverlening van de gemeente? En hoe kan de gemeente haar dienstverlening verbeteren? Dat horen we graag van u.

Vanaf 15 september tot en met 15 november 2025 houden wij een groot klanttevredenheidsonderzoek. Alle inwoners mogen meedoen. Met uw inbreng bouwen we verder aan excellente dienstverlening. U vult de vragenlijst in via deze linkexterne-link-icoon.

Sommige inwoners krijgen gericht een uitnodiging via e-mail, omdat zij tussen 15 september en 15 november of afgelopen jaar contact hadden met de gemeente.

Het onderzoek is digitaal en bestaat uit een korte vragenlijst. Ook is het anoniem.

Meer informatie

Heeft u vragen of wilt u meer weten over het klanttevredenheidsonderzoek? Neem dan contact met ons op via info@bodegraven-reeuwijk.nl of 0172 – 522 522.

Privacy

Wij verwerken uw persoonsgegevens op basis van de grondslag gerechtvaardigd belang artikel 6 eerste lid sub f van de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Wij doen dit voor de optimalisatie van onze bedrijfsvoering en ter verbetering van onze dienstverlening naar onze inwoners.